1000000

From Shadow Accord
Jump to: navigation, search

با توجه به اینکه اکنون بسیاری از کسب و کارها وارد فضای آنلاین شدهاند، نیاز زیادی به متخصصان سئو وجود دارد زیرا هر صاحب کسب و کاری میخواهد وبسایت خود را در گوگل به رتبه یک برساند! این امر موجب شده است که افرادی در این حوزه با نام کارشناس سئو , متخصص سئو ، مشاور سئو یا بازاریاب فضای مجازی فعال باشند. از این رو، حوزه طراحی و کدنویسی نرمافزارهای مختلف اندروید یا IOS درآمد بسیار خوبی برایتان خواهد داشت، ضمن اینکه معمولا شرکتهای بزرگی که به دنبال طراحی اپلیکیشن خود هستند، تمایل دارند تا به صورت پروژهای با شما همکاری کنند. مهمترین ویژگی که سئو دارد، هدایت بازدید کننده هدفمند به سایت شما به صورت رایگان است. اگر مطلب قیف فروش را در آکادمی بهمنی مطالعه کرده باشید میدانید که جذب بازدید کننده جدید برای کسبوکار آنلاین شما چقدر حیاتی است. خلاصه رزومه به طور کلی بیشتر بر دستاوردهای داوطلب، چگونگی دستیابی او به این دستاوردها و مهارتهایی که در این راه کمک کننده هستند متمرکز است. متخصص بهینه سازی سایت به طور خلاصه سئوکارهای قراردادی به کمک ارتباطات شان، به کمک پیج اینستاگرامی و حتی سایت خودشان و البته سایت های فریلنسری مثل انجام میدم و پونیشا، با کارفرماها ارتباط برقرار کرده و با آنها همکاری میکنند.



یعنی یک شخص می تواند طراحی سایت خود را به صورت مجزا انجام داده، محتوای خود را نیز هر طور که دلش می خواهد تولید کند و سپس به شخص دیگری بگوید که شما بیا و سایت من را سئو بکن. استفاده از عبارت "سئو کردن" به صورت ناخودآگاه این مفهوم را در ذهن تداعی می کند که سئو بخشی جدا از طراحی سایت است. بنابراین سئو کردن سایت با این معنی که بدون ایجاد تغییر در طراحی سایت و محتوای آن می توان یک سایت را سئو کرد بی معنی است و از طرف دیگر با مفهوم اینکه شما یکبار سایت خود را سئو می کنید و پس از آن رتبه سایت شما در گوگل بهبود می یابد نیز معنا ندارد. این هاست فشار زیادی را به سروری که هاست وبسایت در آن قرار دارد، وارد میکند و این فشار ناشی از حجم بسیار زیاد فایل ها و دانلود ها از سمت کاربران وبسایت است. ᠎A​rticle has  been c reated by G​SA C᠎onte᠎nt Gen erator Demover si​on​.



برخی از مدیران سایت ها فکرمیکنند که سئو یعنی تکرار کلمه کلیدی در صفحه یا نهایتا خریداری بک لینک و اصولا سئو کاری بسیار ساده و پیش پا افتاده است. چنین ذهنیتی کاملا اشتباه و بی معناست زیرا سئو به همه موارد سایت مربوط است. همچنین اگر از تصاویر استفاده کرده اید سعی کنید تصاویر با کیفیت در سایت قرار دهید، زیرا استفاده از عکس های تار و بی کیفیت خروج کاربر را در پی دارد. زیرا تجربه به ایشان نشان داده سایت های بالا آمده در سئو، سایت های غنی تر، کامل تر و پرمحتواتر بوده اند که واقعا شایسته رتبه برتر بوده اند اما سایت های تبلیغی، معمولا دچار ضعف محتوا، ضعف ساختار و ضعف سایت هستند و به ضرب پول خودشان را در باکس تبلیغات جا کرده اند. اینها ۱۲ دلایلی هستند که نشان میدهند همکاری با مشاور سئو پورفیض برای کسب و کار یا برند شما ضروری است.



در این مقاله به زوایای مختلف اجرایی در یک پروژه سئو تکنیکال اشاره هایی می کنیم. پس از این مرحله با انجام آزمایشات علمی بر روی سایت های آزمایشی و همچنین راه اندازی سایت و بهبود وضعیت آن می توانید به صورت عملی با دنیای سئو درگیر شوید. کمتر روش بازاریابی اینترنتی به صورت رایگان را پیدا خواهید کرد که افرادی را به سمت سایت شما هدایت کند که قصد خرید کالا و خدمات سایت شما را دارند. همچنین به شما این امکان را میدهند تا محتوایی برای افزایش اطلاعات مخاطب و مشتری ایجاد کنید، برای کسب و کار خود افزایش لید به وجود آورید و مشتریان را در سفر خرید خود هدایت کنید. و در نهایت چنانچه اخلاق حرفه ای وجود داشته باشد با یک سوء تفاهم، اختلاف نظر سطحی یا مشاجره لفظی پروژه کنسل و متوقف نمی شود و کارها به بهترین صورت و با بالاترین کیفیت ممکن اجرا خواهند شد. از این روست که تاکید می کنیم در صورت عدم داشتن حرکتی صعودی و جهشی مستمر به سمت رده های بالایی گوگل ، به منظور ارتقاء رتبه وبسایت خود نیازمند تغییر روش و استفاده از استراتژی دیگری هستید . همچنین از این سیستم میتوانید در راستای اطمینان از هرگونه تعمیر و نگهداری سایت یا تنظیماتی که انجام میدهید باتوجه به عملکرد جستجو استفاده کنید.



سایت بهینه سازی شده بهترین پشتیبان برند شما است و این مطلبی است که افراد بسیاری آن را فراموش می کنند. برخلاف تصور بسیاری از افراد سئو نه آنقدر ساده است که هر شخصی به راحتی بتواند آن را یاد بگیرد و نه آنقدر سخت است که فقط یک برنامه نویس حرفه ای از پس آن بر بیاید. موضوع قابل توجه این است که برند شما در کنار سایرین در نتیجه ی جستجو ها چگونه دیده می شود، بسیاری از برندها در رقابت با سایر سایت هایی که به ازای کلمات کلیدی غیر برند رتبه ی خوبی دارند شکست می خورند. هوش مصنوعی نه تنها در توان دارد که اطلاعات را دستهبندی کرده و بهترین مانورها را در اختیار خلبان قرار دهد بلکه مانورهای خارج از عهده انسان را نیز کنار میگذارد. بسیاری از کارشناس های سئو خیلی راحت از کنار تجربه های قبلی شان عبور می کنند. سئو و نقش آن در برندسازی سایت مطلبی است که بسیاری از مدیران سایت ها از آن غافل هستند و به آن توجه کافی نمی کنند. توضیحات مانند تصویر زیر در گوگل به نمایش در میآید؛ با نوشتن توضیحات خوب و ترغیبکننده کاربران را وادار کنید که روی سایت شما کلیک کرده و وارد آن شوند.



شما میتوانید از ابزارهای مختلفی مانند نظر سنجی، ضبط مکالمات تلفنی و گروههای تمرکز (کانونی) مشتریان، تجربه فعلی مشتری را با دقت بیشتری بررسی کنید و به دادههای بدست آمده اعتبار ببخشید. بسیاری از افراد فکر میکنند که هر چه بازدید سایت بیشتر باشد، رتبه بالاتری در گوگل بدست می آورد. بسیاری از افراد با اولویت قرار دادن کلمه ی کلیدی سایر اهداف بهینه سازی سایت را فراموش می کنند. یعنی رقبایتان چه قدر از این کلمات استفاده می کنند؟ در نتیجه شما نمیتوانید برای بهتر دیده شدن پولی بپردازید، بلکه باید از استراتژیهای سئوی مناسب برای صفحات سایت استفاده کنید. حدود دو میلیون تومان هزینه آگهی استخدام در سایتهای مختلف دادیم اما نیروی مناسب و حرفه ای پیدا نشد. مورد بعد اینکه حدود 80% بازدید اینترنت را گوگل پخش می کند بنابراین اگر سایتی بازدید داشته باشد پس در گوگل رتبه مناسبی دارد و این همان قضیه مرغ و تخم مرغ است. یادم هست حدود ۸ سال پیش از یک نفر در یک شهرستان یک دستگاه سخت افزاری خریدم, بعد ازاینکه پول را به حساب ایشون واریز کردم دیگه جوابم را نداد. یک مدیر سایت با تجربه می داند که فعالیت سئو یک فعالیت مداوم و دائمی است و هرگز تمام نخواهد شد و به صورت مداوم باید بر روی سایت او کار انجام شود تا بتواند نتیجه لازم را بگیرد و همه افرادی که درگیر فعالیت های سایت هستند نیز باید با اصول سئو آشنایی داشته باشند.